در ادامه هفته پانزدهم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه شش مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازیها لیورپول برد و تاتنهام مساوی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته پانزدهم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه شش مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازیها لیورپول برد و تاتنهام مساوی کرد.

لیورپول در آنفیلد میزبان برایتون بود که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.چهار گل از پنج گل قرمزپوشان را برزیلی های این تیم به ثمر رساندند.امره جان (30)، فیرمینو (32،48) وکوتینیو  (87،89) برای لیورپول و گلن مورای (50) برای برایتون گلزنی کردند. لیورپول با این نتیجه29 امتیازی شد و به رتبه چهارم رسید.

در دیگر بازی تاتنهام در خانه واتفورد به میدان رفت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان پوچتینو در سومین دیدار متوالی در حسرت پیروزی بمانند.کاباساله دقیقه 13 برای واتفورد گل زد و تک گل تاتنهام هم توسط سون هیونگ مین دقیقه 25 به ثمر رسید.

ضمن اینکه سانچس در دقیقه 52 از تاتنهام اخراج شد تا سفیدپوشان وایت‌هارت لین 10 نفره به ادامه بازی بپردازند.تاتنهام با این تساوی 25 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

نتایج سایر بازیها به شرح زیر است:

اورتون 2 - هادرزفیلد صفر

لستر سیتی یک - برنلی صفر

استوک سیتی 2 - سوانسی یک

وست‌بروم صفر- کریستال پالاس صفر

انتهای پیام/

نتایج هفته پانزدهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار