هوشمندسازی مدارس شهرستان باشت

مدیر آموزش و پرورش باشت گفت: تا کنون 10 باب از مدارس شهری باشت به طور کامل و مابقی مدارس شهری نیز در حد یک کلاس هوشمند سازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمود نظری مدیر آموزش و پرورش باشت با بیان اینکه بیشترین جمعیت دانش آموزی در مدارس شهری باشت قرار دارد، اظهار کرد: 100 درصد از مدارس شهری باشت دارای وسایل گرمایشی استاندارد هستند.

مدیر آموزش و پرورش باشت با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد از مدارس روستاهای شهرستان باشت از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده می‌کنند، افزود: مابقی مدارس به دلیل قرار گرفتن در مناطق صعب العبور از وسایل گرمایشی استاندارد بهره مند نیستند.

وی گفت: در شهرستان باشت تعداد سه هزار و 800 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش باشت عنوان کرد: تا کنون 10 باب از مدارس شهری باشت به طور کامل و مابقی مدارس شهری نیز در حد یک کلاس هوشمند سازی شدند.

نظری بیان کرد: برای هر مجتمع روستایی شهرستان باشت در راستای هوشمند سازی مدارس تحت پوشش آنها دو لپ تاب ارسال شده است.

وی ابراز کرد: در شهرستان باشت 6 مجتمع روستایی وجود دارد که هر مجتمع روستایی 15 الی 20 مدرسه را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش باشت ادامه داد: در این شهرستان 135 مدرسه وجود دارد که از این تعداد 25 مدرسه در خود شهر باشت و مابقی نیز در روستاها قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: دو کارگاه کامپیوتر دخترانه و پسرانه توسط خیر این شهرستان به نام محمد نبی گوهرگانی مجهز شده است.

انتهای پیام/ش

 10 باب از مدارس شهرستان باشت هوشمندسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.