فرمانده انتظامی لرستان ازکشف ۳ تن مواد مخدر در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهدیان نسب فرمانده نیروی  انتظامی لرستان ازکشف ۳ تن مواد مخدر در این استان خبرداد.

مهدیان نسب با اشاره به کشف ۳ تن و ۲۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان گفت: تور پلیس برای دستگیری مجرمان گسترده است.

وی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه در طول ۸ ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر ۳ تن و ۲۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۵۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است و ۱۳ هزار نفر قاچاقچی، تولید و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده است، تصریح کرد: ۶۵ هزار و ۵۲۳ عدد قرص غیرمجاز روان گردان کشف کرده ایم و ۱۵۳ دستگاه خودرویی که مواد مخدر حمل می‌کرده است نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه ۳۲ دستگاه موتور سیکلت نیز در رابطه با حمل و توزیع مواد مخدر توقیف شده است، افزود: رویکرد جمع آوری خرده فروشان را در دستور کار داریم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۶۶۷ طرح موضوعی و منطقه‌ای را در خصوص مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان اجرا کرده ایم و معتادان متجاهر دستگیر شده را به ماده ۱۶ و ۱۵ آسیب‌های اجتماعی منتقل کرده ایم، ادامه داد: خوشبختانه سطح اعتیاد در لرستان پایین است و تعداد معتادان نسبت به جمعیت کم است.

وی با بیان اینکه تور پلیس برای دستگیری مجرمان گسترده است، تصریح کرد: ایست و بازرسی‌های متعددی داریم و محور‌های استان را به شدت کنترل می‌کنیم.

انتها پیام/د

۳ تن مواد مخدر در لرستان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.