عضو تیم ملی وزنه برداری گفت:امیدوارم بتوانم وزنه هایی را که در تمرینات زدم در اینجا هم تکرار کنم تا روی سکو قرار بگیرم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی میری درباره رقابتش در دسته 85کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان اظهار کرد: با توجه به اینکه چهارماه به صورت مداوم در اردو بودم از‌ آمادگی خوبی برخوردار هستم.از طرفی تمرینات پر فشار سبب شد تا به آمادگی صددرصدی برسم.

میری در ادامه گفت:هدفم کسب مدال جهانی است. از آمادگی مطلوبی برخوردارم و امیدوارم بتوانم وزنه هایی را که در تمرینات زدم در اینجا هم تکرار کنم تا بتوانم با دعای مردم کشورمان روی سکو بروم.در هر صورت باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی تیمی جهان را بدست‌آوریم تا این گونه مزد زحمات کسانی را که برایمان زحمت کشیدند،بدهیم.

او ادامه داد: سطح مسابقات جهانی با وجود غیبت 9کشور در رقابت های جهانی همچنان از سطح بالایی برخوردار است.این نکته را هم باید عنوان کنم که نبود این کشورها هیچ مشکلی را در کار وزنه برداران ایجاد نمی کند.نفرات تیم ملی از آمادگی بالایی برخوردارند. در ترکیب تیممان افرادی وجود دارند که دارای مدال المپیک می باشند.همچنین سعید علی حسینی که پس از هشت سال غیبت و دوری از مسابقات عزمش را جزم کرده است تا در‌آمریکا به مدال جهانی برسد.

انتهای پیام/

اظهارات میری درباره شرایطش پیش از شروع مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار