معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست سیزدهمین جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس توسط دبیر تکابی خبر داد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اردشیر سید سیاح معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:طالب لطفی از دبیران شهرستان تکاب رتبه نخست رشته زیست شناسی را در سیزدهمین جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس کسب کرد.

وی با اذعان به اینکه مرحله کشوری دبیرخانه راهبری رایانه مستقر در استان آذربایجان شرقی وظیفه داوری و معرفی نفرات برتر دارد؛ گفت: این جشنواره در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، تاریخ، ریاضی، زبان، زیست شناسی، تفکر و سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان افزود: در رویکرد جدید آموزش و پرورش مبتنی برسند تحول بنیادین به مدرسه به عنوان یک سازمان یادگیری توجه شده است.

سیدسیاح در خصوص اهداف جشنواره نیز بیان کرد: فراهم نمودن زمینه ارتقای صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای دبیران و بهبود عملکرد آموزشی و تدریس دبیران در کلاس درس از مهمترین اهداف این جشنواره می‌باشد.

وی افزود: بخش آموزشی برای گذر ازکمیت ورسیدن به کیفیت نیازمند توسعه زمینه پژوهشگری وافزایش توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان به شکل فردی و گروهی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان بر لزوم انتقال تجارب و دستاورد‌های علمی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی در راستای این جشنواره تاکید کردوگفت: برگزاری جشنواره الگو‌های تدریس برتر (یادگیری -یاددهی) فرصت ارزشمند و مغتنمی را فراهم می‌نماید تا معلم که رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است به تقویت دانش و نگرش و بینش و مهارت‌های حرفه‌ای خویش پرداخته و به شکل مطلوب زمینه ارتقای فرآیند یاددهی، یادگیری و کیفیت بخشی آموزش میسر گردد.

انتهای پیام/م



دبیر تکابی رتبه نخست جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس را کسب کرد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.