فرماندار شهرستان ویژه میانه؛

انتقاد فرماندار از مدیریت ضعیف پلیس راهنمایی و رانندگی میانه

فرماندار شهرستان ویژه میانه ،از مدیریت ضعیف پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در رفع معضل ترافیک داخل شهری انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار از مدیریت ضعیف پلیس راهنمایی و رانندگی میانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حمید شکری فرماندار شهرستان  میانه،در جلسه شورای ترافیک شهرستان میانه گفت: کمبودهای موجود در پلیس راهنمایی و رانندگی ، تعلل، ضعف و ناهماهنگی در مدیریت ترافیک شهری باعث شده روز به روز وضعیت بدتر شود که این جفا در حق مردم است.


وی با اشاره به اینکه سیستم مدیریت ترافیک و راهنمایی و رانندگی شهرستان ، همکاری تنگاتنگ و سرعت عمل کافی ندارد، افزود: تشریفات زائد اداری و ارتباط ناکافی با سیستم مدیریت بحران شهرستان در موضوع ترافیک شهری و جاده ای میانه ملموس و محسوس است و باید در این خصوص تجدید نظر جدی و برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم صورت پذیرد.


فرماندار شهرستان ویژه میانه همچنین گفت : روشنایی ناکافی در برخی محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان ، بارها به مدیران راهداری استان متذکر شده است و خواستار بازدید و رسیدگی شده ایم ولی متاسفانه هیچگونه ترتیب اثری در این خصوص داده نشده است.


شکری تاکید کرد: وجدان کاری و احساس مسئولیت در مدیریت یکی از اصلی ترین کمبودهای حوزه ترافیک شهرستان میانه است.

انتهای پیام/خ

روشنایی ناکافی در برخی محورهای مواصلاتی اصلی  شهرستان میانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.