قائم‌ مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با ابراز نگرانی از رشد طلاق در کشور، گفت: روزانه ۴۹۰ طلاق در کشور ثبت می شود.

روزانه ۴۹۰ طلاق در کشور ثبت می شود

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدعلی کوزه ‌گر، روز یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس و رسانه مسیر سبز در ایلام بیان کرد :طلاق بر اساس روایات اسلامی بدترین حلال بوده که مخاطرات خود را نیز به دنبال دارد.

وی اظهارکرد: یکی از مهم ترین آثار طلاق والدین در صورت وجود فرزند مشکل در تربیت آنان است چراکه تجربه نشان داده فرزندان در کنار پدر و مار خود می توانند از تربیت صحیح تری برخوردار شوند، ضمن اینکه افزایش زنان سرپرست خانوار یا زنان بی سرپرست نیز از پیامدهای آن است.

قائم‌ مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خواستار بررسی کارشناسانه دلایل بروز این پدیده در کشور شد و افزود: باید از آثار و نتایج زیانبار آن جلوگیری کنیم.

کوزه گر اضافه کرد: ۷۹۱ مرکز شبانه‌ روزی سازمان بهزیستی در کشور فعالیت می کنند که تلاش خواهیم کرد تا توانمندی‌های معلولان را برای حضور در اجتماع آماده کنیم.

وی همچنین از جذب ۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و یادآورشد: نمونه بارز این کمک ها را در زلزله ۷،۳ ریشتری ۲۱ آبان ماه در استان کرمانشاه شاهد بودیم که به محل های جمع آوری کمک های این سازمان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ د

ثبت روزانه 490 طلاق در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.