مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: بحران آب در استان ایلام جدی است بنابراین شهروندان باید فرهنگ و مدیریت مصرف آب را رعایت کنند.

بحران جدی آب در استان ایلام

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛داراب بیرانوندبا بیان اینکه بحران آب در استان ایلام جدی است، اعلام کرد: با ادامه وضعیت کنونی و افزایش مصرف آب، در صورت بی توجهی به الگوی مصرف، استان ایلام دچار تنش آبی می‌شود بنابراین همکاری‌ و تعامل بیشتر جهت کاهش مصرف آب و مدیریت مصرف بهینه و ترویج این فرهنگ در میان شهروندان ضروری است.

وی با بیان اینکه مشترکین توجه ویژه‌ای به پیام‌ها و اخطارهایی که روی قبوض الصاق می‌شود داشته باشند افزود: بعضاً مشترکینی هستند که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند بنابراین اخطاریه‌هایی همراه با قبوض آب‌بها برای آن‌ها ارسال می‌شود. این دسته از مشترکین باید به اخطار‌ها و پیام‌هایی که برای آن‌ها ارسال می‌شود توجه کافی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام به فعالیت های گروه مروجین در سطح شهر اشاره کرد و گفت: گروه مروجین مصرف بهینه آب با تردد در سطح شهر الگوهای رفتاری صحیح مصرف بهینه آب را به مردم یادآوری می‌کنند تا اقشار گوناگون مصرف صحیح آب را بیاموزند و این درحالی است که پیمایش باغات، استخر‌ها، کارواش، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی مانند سالهای گذشته به قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/اس

بحران آب در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.