به مناسبت هفته وحدت با حضور مردم و مسوولان، جشنواره صنایع دستی و غذاهای بومی،محلی استان بوشهر در بندر گناوه گشایش یافت.

جشنواره صنایع دستی و غذاهای بومی،محلی استان بوشهر در گناوه برپا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  به مناسبت هفته وحدت و به همت انجمن بانوان آب و آفتاب و مرکز توانبخشی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا نجوا، شامگاه روز یک‌شنبه جشنواره صنایع دستی و غذاهای بومی، محلی استان بوشهر با حضور مردم و مسوولان در گناوه گشایش یافت.

دبیر انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه و مسوول برگزاری این جشنواره  اظهار داشت: این نمایشگاه و جشنواره در فاز سه پارک خور گناوه با حضور شرکت‌کنندگان اهل سنت و تشیع  استان بوشهر به مدت یک هفته به مناسبت  هفته وحدت برگزار می‌شود.

نرجس عباس‌پور افزود: در این  جشنواره 26 غرفه با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای دیر، بوشهر،گناوه و گرگان شرکت دارند که شرکت‌کننده گرگان به عنوان مهمان ویژه در این جشنواره حضور یافته است.

وی پیرامون اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره به منظور ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مسلمانان تشیع و تسنن  و گرامی‌داشت هفته وحدت و معرفی بیشتر آثار هنری - فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگ بومی محلی استان بوشهر برپا شده است.

دبیر انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه تصریح کرد: در این جشنواره  مرکز توان‌بخشی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا گناوه که جشنواره با مشارکت آنها برگزار شده است دارای  چندین غرفه هستند که  صنایع دستی و غذاهای محلی و دستاوردهای فعالیت خود را در آن ارائه کرده‌اند.

عباس‌پور گفت: در این جشنواره یک غرفه پزشکی و مشاوره تغذیه نیز برپا شده است که به مراجعه‌کنندگان و علاقه مندان پیرامون نحوه تغذیه صحیح  و سلامتی آنها از نظر فشار  و قند خون مشاوره ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد : این جشنواره هر روز از ساعت 9 صبح تا  24 شب تا 17 آذر ماه جاری پذیرای بازدیدکنندگان است  و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

دبیر انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه بیان کرد:  این جشنواره به همت انجمن بانوان آب و آفتاب و مرکز توانبخشی خانواده و کودک ناشنوا و کم‌شنوا نجوا و با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و فنی وحرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی گناوه برپا  شده است.

انتهای پیام/پ

برگزاری جشنواره صنایع دستی و غذاهای بومی،محلی استان بوشهر در گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.