برگزیدگان جشنواره استانی ادبیات داستانی روایت در قائم شهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از ١٦٢ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره،١٤ اثر به عنوان آثار برتر جشنواره داستان نویسی روایت اعلام شده است که از نفرات برتر تقدیر شد.

وی افزود: در بخش داستانک فائزه رسکتی از سوادکوه، بابک ابراهیم پوراز چالوس و زینب غفوری از بابل به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در بخش داستان کوتاه رضا رادجو از ساری، محمدرضا براری از فریدونکنار و ماندانا داودی از نوشهر و صدف فیاضی از نور به طور مشترک رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

جاودانی افزود: در بخش کودک و نوجوان از عسل ابوالقاسمی از قائمشهر، آترین شاطری از بابلسر، نیوشا تجن پور از قائم شهر نیز تجلیل شد.

وی گفت: در جشنواره استانی ادبیات داستانی روایت در بخش داستانک از شیدا هوسمی رودسری از چالوس، در بخش داستان کوتاه از شهرزاد قلی زاده از بابلسر تقدیر شد.

جاودانی افزود: در بخش بومی نیز از انبیا امانی مله از قائمشهر و فائزه خوشخو ازمحمود آباد تقدیر شد.

مراسم اختتامیه جشنواره استانی ادبیات داستانی «روایت» با همت ارشاد شهرستان قائم شهر با ١٦٢ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در شهرستان قائم شهر برگزار شد.

انتهای پیام/آ

پایان کار جشنواره روایت با معرفی منتخبان جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.