به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بوداغی مدیر کل پست مازندران کیفیت و بازاریابی را دو بال پرواز برای پویایی شرکت پست دانست و گفت: این نگرش در پست مازندران با تشکیل کمیته و تیمهای تخصصی در حال پیگیری است.
وی رسیدن به تحول و جایگاه ویژه در بخش عملیات و کیفیت را در پست مازندران یک ضرورت دانست و افزود: کسب رتبههای خوب در بحث کیفیت و ارزیابی کلی bsc، مازندران را در وضعیت نسبتا خوبی قرار داده است.
بوداغی با بیان اینکه همه ما بازاریاب هستیم، گفت: در این کارگاه یک روزه واحدهای ذیربط به ارائه نقطه نظرات در حوزههای فنی و پشتیبانی حراست، کیفیت وسیماک پرداختند.
مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه در پست مازندران با شبکه شورای بازار، نهضت بازار شکل گرفت، افزود: افراد بازاریاب با حرکت آگاهانه در راستای اهداف تعیین شده به شعار و خواستههای شرکت ملی پست استان جامعه عمل میپوشانند.
انتهای پیام/