فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از روستاییان و عشایر بخش چوار مبنی بر وقوع چند فقره سرقت احشام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


دستگیری اعضای باند سرقت در چواربه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سرهنگ حمید فتاحی با اشاره به اقدامات شبانه روزی پلیس اظهار کرد: ماموران واحدهای اطلاعات و تجسس انتظامی بخش چوار با همکاری خوب مردم و با اسفاده از توان اطلاعاتی شبکه منابع خبری توانستند در کمترین زمان ممکن باند سارق حرفه ای احشام را شناسایی کنند.

وی افزود: پلیس با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و سریع باند سارق احشام را در مخفیگاه شان دستگیر کرد.

سرهنگ فتاحی در ادامه یادآور شد: در این عملیات پلیسی یک باند سارق حرفه ای ۲ نفره دستگیر و تعداد ۱۵ راس بز و مقادیری اموال سرقتی کشف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مرجع قضایی شد.

وی با تاکید بر سرعت عمل و دقت بالای پلیس بیان داشت: سرعت و دقت بالای پلیس فرصت فکر کردن و اجرای نقشه های بعدی سارقان برای خروج احشام و اموال مسروقه از منطقه را حذف کرده و احشام و اموال سرقتی به مالباختگان عودت داده شد.

سرهنگ فتاحی ارزش ریالی کشفیات این باند را بالغ بر۱۵۰ میلیون ریال تخمین زد و گفت: عودت اموال مردم به آنها و دیدن لبخند رضایت مردم بالاترین هدیه به پلیس است.

وی در پایان از اعتماد مردم به پلیس قدردانی کرد و گفت: بنابر اعترافات سارقان بیشتر اماکن و اموالی مورد دستبرد قرار می گیرند که فاقد تجهیزات ضد سرقت و فاقد نگهبان هستند لذا از مردم عزیز تقاضا دارم به هشدارها و توصیه های پلیس توجه ویژه داشته و برای پیشگیری از سرقت از تجهیزات ایمنی و نگهبان استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ع

اعضای باند سرقت در چوار دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.