آیین وداع با شهید مدافع حرم منصور عباسی در زادگاهش شهر هفشجان برگزار شد.

وداع مردم هفشجان با شهید مدافع حرم منصور عباسیبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مردم ولایتمدار و شهیدپرور هفشجان عصر امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۶ و همزمان با ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در آیینی در مسجد جامع این شهر، با شهید مدافع حرم منصور عباسی وداع کردند.

در این مراسم، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسی از شهدای دفاع مقدس و برادر این رزمنده شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

این برنامه از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع هفشجان برگزار گردید و مراسم وداع پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و تا ساعت ۲۰ در مسجد جامع ادامه یافت.

آیین وداع با شهید منصور عباسی همچنین از ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه ۱۶ آذر با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان شهرکرد، خانواده معظم و ایثارگران و رزمندگان و همسنگران این شهید در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در شهرکرد برگزار و پس از ادای احترام نظامی، برای تشییع، به میدان ۱۲ محرم شهرکرد منتقل می‌گردد.

پیکر پاک این شهید والامقام ساعت ۹ صبح فردا پنج شنبه ۱۶ آذر بر روی دستان مردم شهیدپرور از حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) تا میدان ۱۲ محرم شهرکرد مرکز استان تشییع و پس از اقامه نماز میت، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است: پاسدار و رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد که در منطقه البوکمال سوریه و به دست تک تیراندازان تکفیری داعش به شهادت رسید.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

وداع با شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
شماها که گفتید داعش سرنگون شد ولی انگار دوباره سر کثیفشون دوباره سبز کرده!!!!!!
آخرین اخبار