اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی، در شهرکرد برگزار شد.

یادواره یکمین سالگرد شهادت شهید منصور عباسیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین یادواره و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی همراه با یادبود برادر شهیدش آیت الله عباسی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار اصغر صبوری معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در دفاع مقدس، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان و اقشار مردم در این آیین معنوی حضور داشتند.

همچنین در این برنامه از تمبر یادبود شهید عباسی، مزین به دست نوشته و امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) رونمایی شد.

شرکت کنندگان در این برنامه، با حضور بر سر مزار مطهر شهید در گلزار شهدای شهرکرد و قرائت فاتحه، یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی است: پاسدار و رزمنده شهید مدافع حرم منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس، اهل شهر هفشجان بود که سال گذشته، به دست تک تیراندازان تکفیری داعش در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش در تاریخ  ۱۶ آذر ۹۶ تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/خ

رونمایی از تمبر یادبود شهید منصور عباسی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار