نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان آماده طرح موضوع در صحن مجلس است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با اشاره به طرح جامع حمایت از حقوق معلولان،گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان بعد از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌ها و بخش‌های ذیربط، آماده طرح موضوع در صحن مجلس است و بدون شک بعد از چکش‌کاری‌های لازم تصویب خواهد شد.

 وی افزود: در حال حاضر قانون حمایت از معلولان وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی باید آن را عملیاتی کنند گرچه این لایحه ارتقادهنده و تکمیل‌کننده قانون قبلی است.

فرشادان با یادآوری اینکه کار اصلی این لایحه حمایت از معلولین است، بیان کرد: کمیسیون ویژه این لایحه جلسات متعددی را با متولیان اصلی وظیفه‌مند در حوزه حمایت از معلولین برگزار کرد و این لایحه در حال حاضر آماده طرح موضوع در صحن مجلس است و به زودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در این لایحه به صراحت از ناشنوایان و نابینایان نام برده شده است و براساس آن، در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدون هیچ تردیدی این لایحه تصویب خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاید به خاطر کم و اضافه‌کردن برخی موارد در روند تصویب این لایحه تاخیر وجود داشته باشد اما تصویب آن قطعی است.

انتهای پیام/ د م

ارائه لایحه حمایت از حقوق معلولان آماده طرح موضوع در مجلس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.