عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت:تاکنون فروش تراکم بزرگترین منبع درآمد شهرداری تهران بود که بر اساس رویکرد جدید، این روند تغییر می‌کند.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به تغییر رویکرد درآمدزایی شهرداری تهران گفت: تاکنون فروش تراکم بزرگترین منبع درآمد شهرداری تهران بود که بر اساس رویکرد جدید این روند تغییر می‌کند.

زهرا نژاد بهرام گفت: تمام تلاش شورای شهر پنجم و شهردار منتخب، ارائه راهکار‌های درآمد پایدار با تکیه بر درآمد‌های مشروع، شفاف و قانونمند برای شهر است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران لازمه‌ این امر را همکاری و همراهی مشترک مردم با شهرداری و مدیریت شهری دانست و افزود: بیشتر تمرکز ما بر روی عوارض صدور پروانه‌ها است و قطعا مطمئن ترین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمد شهرداری عوارض و مالیاتی است که مردم پرداخت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری و مدیریت شهری تلاش برای  ارائه راهکار‌هایی برای رسیدن به درآمد پایدار دارند که قبلا مغفول مانده و یا کمتر به آن‌ها توجه شده است.

وی در ادامه افزود: موضوعاتی مانند گردشکری و دیپلماسی شهری که می‌تواند شهر تهران را به مرکزی برای گفت و گو‌های بین شهری در سطح منطقه، خاورمیانه و حتی در سطح جهان تبدیل کند مد نظر مدیریت شهری است.

انتهای پیام/

منبع در آمد شهرداری تهران تغییر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار