پیکارهای رزمی سبک کیک‌بوکسینگ در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان‏، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با معرفی برترین‌ها و درخشش نمایندگان قم به کار خود پایان داد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ میزبانی سومین دوره رقابت‌های رزمی سبک کیک‌بوکسینگ را هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم بر عهده داشت و این رقابت‌ها با حضور بیش از 300 رزمی‌کار از 15 استان با قضاوت 20 داور از هفت استان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در این مسابقات رزمی‌کاران قم عملکرد بهتری نسبت به دیگر رقبای شرکت کننده داشتند و در جدال با حریفان خود مجموعا به 16 مدال دست یافتند، در حالی که 6 مدال به رنگ طلا، سه مدال به رنگ نقره و هفت مدال به رنگ برنز نصیب تیم هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم شد.

در حالی که برترین‌های این رقابت‌ها کمربند طلایی دریافت می‌کردند، پنج کمربند طلایی نیز نصیب رزمی‌کاران قم شد تا درخشش نمایندگان هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم در این دوره به اوج برسد، رقابت‌هایی که در رده سنی نونهالان آن به ترتیب احمدی، حامی‌وند، نصراللهی، برهانی، فتح‌اللهی، حق‌گو و خسروی مدال گرفتند.

مدال‌آوران رده سنی نوجوانان این پیکارها موسوی، محمدی، افشاری، جباری، علی‌وردلو و یوسف‌زاد بودند، ضمن اینکه از رده سنی پیشکسوتان این دوره از مسابقات نیز بیگدلو، شاه‌پوری، شعاعی، ربیعی، قاجار، وفایی و سلیمانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

در رده سنی جوانان یاراحمدی، کرمی، رستمی، اختیاری، فتحی‌نژاد، درشاب و دانایی صاحب مدال شدند و در سنی بزرگسالان مرتضوی، قائد رحمت، یاری، صالحی‌نیا، خلیلی، پیش‌قدم، گیاهی، سلمان‌پور، هزازه و پایداری در اوزان مختلف کمربند طلایی را از آن خود کردند.

در حالی که سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به مدت دو روز میزبانی این پیکارها را انجام داد و قم با 30 رزمی‌کار به میدان رفته بود، قهرمان و نایب‌قهرمان اوزان مختلف مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را کسب کردند تا برای اعزام به رقابت‌های جهانی اسپورت کیک‌بوکسینگ روسیه در اردیبهشت ماه سال آینده آماده شوند.

انتهای پیام / ح

رزمی‌کاران قم صاحب 21 مدال و کمربند طلایی ایران شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار