هفته پانزدهم بوندس لیگای آلمان

بایرن اختلافش را با رقبا بیشتر کرد/تداوم ناکامی های دورتموند در شب توقف لایپزیش

در ادامه هفته پانزدهم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها بایرن برد اما دورتموند شکست خورد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته پانزدهم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها بایرن برد اما دورتموند شکست خورد.

تیم بایرن مونیخ مهمان اینتراخت فرانکفورت بود که با یک گل به پیروزی رسید.تنها گل این بازی را آرتورو ویدال در دقیقه 20 به ثمر رساند.بایرن با این پیروزی 35 امتیاز شد و فاصله اش را در صدر جدول با تیمهای تعقیب کننده بیشتر کرد. در این بازی در دقیقه 72 اتفاق جالبی رخ داد. کارت قرمز داور مقابل دیدگان ماریوس وولف از فرانکفورت با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی به کارت زرد تقلیل یافت.

در دیگر بازی مهم امشب بوروسیا دورتموند بحران زده که در هفت هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بود، یک بار دیگر در کسب برد ناکام ماند و با قبول شکست 2 بر یک برابر میهمانش وردبرمن برای پنجمین بار در این فصل باخت و به رده هفتم جدول سقوط کرد.اگشتاین در دقیقه 26 و گبره سلاسیه در دقیقه 65 برای وردربرمن گلزنی کردند و تنها گل دورتموند را هم اوبامیانگ در دقیقه 58 به ثمر رساند. شاگردان بوش با این شکست با رتبه هفتم سقوط کردند.

همچنین لایپزیش رده دومی که در دو بازی اخیرش در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان شکست خورده بود،  به مصاف ماینتس رفت و در پایان با نتیجه دو بر دو مقابل این تیم متوقف شد. با کسب این برد لایپزیش 27 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند اما فاصله اش با بایرن صدر جدولی به هشت امتیاز رسید و ماینتس 16 امتیازی در مکان پانزدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی نیز مصاف خانگی هامبورگ مقابل ولفسبورگ بدون گل خاتمه یافت.

در آخرین بازی امشب لیگ دسته اول فوتبال آلمان، از ساعت 21 به وقت تهران، بوروسیا مونشن‌گلادباخ میزبان شالکه است.

انتهای پیام/

نتایج هفته پانزدهم بوندس لیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار