پیروزی بایرن مونیخ در شب توقف دورتموند و شکست سنگین لایپزیگ

در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها ، بایرن مونیخ برد و دورتموند مساوی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها ، بایرن مونیخ برد و دورتموند مساوی کرد.

بایرن مونیخ در خانه با نتیجه سه بر یک هانوفر را مغلوب کرد. آرتورو ویدال در دقیقه 17، کینگزلی کومان در دقیقه 67 و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی در این بازی گلزنی کردند و تنها گل میهمان را هم چارلیسون بنشاپ در دقیقه 335 به ثمر رساند، ضمن اینکه فولکبرگ در دقیقه 28 یک یک پنالتی را برای هانوفر به هدر داد.

در دیگر بازی مهم امشب،بوروسیا دورتموند هم امشب میهمان بایرلورکوزن بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی که لورکوزن از دقیقه 41 آن 10 نفره بود، کوین فولاند در دقیقه 30 برای میزبان و آندری یارمولنکو در دقیقه 73 برای دورتموند گلزنی کردند.

لایپزیگ رده دومی نیز در خانه هوفنهایم رده پنجمی با نتیجه 4 بر صفر تن به شکست داد. نادیم امیری در دقیقه 13، سرژ گنابری دو بار در دقایق 52 و 62 و مارک اوث در دقیقه 87 گل‌های این بازی را زدند. به این ترتیب حاشیه امنیت بایرن مونیخ 32 امتیازی در صدر جدول به 6 امتیاز افزایش پیدا کرد.

در دو بازی دیگر امشب بوندس‌لیگا ماینس در خانه با نتیجه 3 بر یک برابر آگزبورگ تن به شکست داد و وردبرمن با یک گل از سد اشتوتگارت گذشت.

انتهای پیام/

نتایج هفته چهاردهم بوندس لیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار