استاندار خوزستان گفت: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند وجود ندارد و همه باید با مدیر عامل منطقه آزاد اروند هماهنگ باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه گذشته در حاشیه برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان خرمشهر افزود: در شهرهای آبادان و خرمشهر، منطقه آزاد اروند محور توسعه است و به فرمانداران  و مدیران نیز تاکید کردم که در حوزه منطقه آزاد اروند با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند هماهنگ باشند.

وی گفت: برای یک دست بودن، زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند در حوزه های اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال محور است و مسئولیت حوزه امنیتی با فرمانداران است.

استاندار خوزستان افزود: فرمانداران باید با مدیرعامل منطقه آزاد اروند همراهی کرده و به او کمک کنند تا شرایط در منطقه تسهیل و برای توسعه فراهم شود.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال با سود هشت درصد اشاره کرد و گفت: این طرح مختص خوزستان و به صورت ابتکاری برای رونق اشتغال است و میزان آن ۵۰۰ میلیارد تومان برای تمام استان بوده که با بانک عامل قرارداد منعقد شده است.

شریعتی از اختصاص این تسهیلات تا پیش از پایان سال خبر داد و افزود: این کار اکنون در مرحله کارشناسی قرار دارد و به سمت اجرایی شدن پیش رفته است که با این قرار داد، هرکدام از دستگاه های صنعت و معدن، اتاق های بازرگانی و اتاق های اصناف باید پرونده های خود را به فرمانداری ها ارسال کنند تا در سایت بهین یاب ثبت شود.

استاندار خوزستان همچنین بر لزوم اطلاع رسانی از طریق فرمانداری برای تسهیلات اختصاص یافته به سرمایه گذاران در بخش هیا مختلف منجر به اشتغال زایی تاکید کرد.

انتهای پیام/د

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.