پذیرش دانشجو در رشته پرستاری کودکان در دانشکده علوم پزشکی یاسوج

 دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی یاسوج گفت: دانشکده علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در کنکور سراسری سال ۹۷-۹۸ در رشته پرستاری کودکان دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی یاسوج گفت: دانشکده علوم پزشکی استان در سال ۶۹۹ با پذیرش دانشجوی کارشناسی پرستاری آغاز به کار کرده است.

دکتر محمد ذوالعدل افزود: در حال حاضر ۵ دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری،مامایی، بهداشت و تغذیه و پیراپزشکی در استان فعال است و هم اکنون دانشجو پذیرش می‌کند.

وی ادامه داد: دانشکده پزشکی استان دارای تحصیلات تکمیلی شامل دوره‌های ارشد میکرولوژی، آناتومی، بیوشیمی و همچنین دستیاری تخصصی رشته کودکان، بیماران داخلی جراحی عمومی و بیماری‌های زنان است که در علوم پزشکی به عنوان رشته‌های اصلی شناخته شده اند.

ذوالعدل گفت: هم اکنون دانشجویان در رشته‌های پرستاریِ مامایی، کارشناسی ارشد پرستاریِ سلامت بزرگسالان، پرستارِ سلامتِ جامعه و روان پرستاری فعالیت می‌کنند و رشته پرستاری کودکان را هم درخواست کرده ایم که امیدواریم به زودی در این دوره هم شاهد پذیرش دانشجو باشیم.

وی اضافه کرد: این دانشکده در رشته‌های کارشناسی ارشد پرستاری در سه رشته سلامت بزرگسالان، سلامت جامعه و بهداشت جامعه نیزدر حال پذیرش دانشجو است.

انتهای پیام/ش

آمادگی برای رشته های جدیددر دانشکده علوم پزشکی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
باسلام , کسی میدونه تا چه رتبه ای , امکان قبولی در رشته پرستاری کودکان یاسوج یا شیراز هست؟