آیت الله نوری همدانی گفت:بااحیای فرهنگ جهادوشهادت دربین مردم،انقلاب اسلامی به پیروزی رسیدوآمریکا واسرائیل نمی‌تواننددربرابراین فرهنگ هیچ‌گاه استقامت کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی دریایی و جمعی از درجه‌داران و کارکنان نیروی دریایی ارتش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت شکرگزاری نعمت‌های خداوند اظهار داشت: خداوند متعال در 73 مورد در قرآن کریم به اهمیت شکرگزاری در افزایش نعمت‌های الهی تأکید کرده است.

وی با تأکید بر شناخت نعمت‌های الهی افزود: اعظم نعمت‌های الهی نعمت ولایت اهل‌بیت(ع) بوده که همه عزت و سربلندی امروز ما نتیجه همین توجه به ولایت و ولایت مداری است و با تمسک به این نعمت مردم ایران توانسته‌اند تحول و حرکت بزرگی را در کشور انجام دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اهمیت و جایگاه قرآن کریم در کار و زندگی کارکنان نیروی دریایی افزود: به علت سختی کار در دریا و مناطق دریایی انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی برای کارکنان نیروی دریایی یکی از فعالیت‌های مهم و همیشگی بوده و امروز مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان نیروی دریایی در شهر قم برگزار شده است.

امیر دریادار حسین خانزادی  با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی دریایی در اقتدار و سربلندی منطقه اظهار داشت: اقتدار ایران در مناطق استراتژیک و ژئوپلیتیک دریای خزر، دریای عمان و خلیج‌فارس تنها هدف نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

مرجع تقلید شیعیان اولین عنصر موردتوجه در ولایت مداری را تشکیل حکومت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با تشکیل حکومت اسلامی و تثبیت ولایت مداری توانستیم از زیر سلطه استکبار، هویت‌کشی، خودباختگی و همچنین خودکم‌بینی در برابر غرب رهایی یافته و به عزت و اقتدار برسیم.

وی با یادآوری غارت منابع و ثروت‌های کشور به‌وسیله انگلیس و آمریکا تصریح کرد: مردم ایران نباید هرگز دورانی را که پشت سر گذاشته‌اند را فراموش کرده و در جهت ابلاغ پیام امام راحل در دنیا تلاش کنند و بدانند اسرائیل و آمریکا همیشه در بلندپروازی‌های خود سیلی خواهند خورد.

آیت‌الله نوری همدانی یکی از مهم‌ترین ثمره‌های انقلاب را احیای فرهنگ جهاد و شهادت عنوان و بیان کرد: با احیای فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در سراسر دنیا در حال پیشروی است و آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند در برابر این فرهنگ هیچ‌گاه استقامت کنند.

وی قدس را برای همیشه متعلق به اسلام معرفی کرد و خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا برای حفظ منافع خود در منطقه رژیم غاصب صهیونیسم را ایجاد کرده‌اند، اما باید بدانند قدس نیز مانند حرم‌های شریفه برای همیشه متعلق به اسلام و مسلمانان است.

 انتهای پیام/ح

اقتدارجمهوری اسلامی ایران تنها هدف نیروی دریایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار