معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عتبات اعزام خواهند شد.

دانشجویان ترم آخر هم می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنندبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشجویان در زمان ثبت نام و شرکت در قرعه کشی باید اشتغال به تحصیل داشته باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان باید در سال تحصیلی 97-96 دانشجو باشند؛ اما دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند نیز می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام نمایند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: چنانچه دانشجویی در قرعه کشی پذیرفته شود و در این ترم تحصیلی فارغ التحصیل شود به عتبات اعزام خواهد شد اما دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید سنوات تحصیلی داشته باشند تا برای خروج از کشور به مشکل نخورند.

زارع تصریح کرد:شرط اصلی اعزام به عتبات دانشگاهیان، اشتغال به تحصیل برای دانشجویان است، لذا دانشجویان در زمان ثبت نام در ترم جاری باید مشغول به تحصیل باشند چون بعد از قرعه کشی یکی از مدارکی که از زائران دریافت می شود گواهی اشتغال به تحصیل خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.