مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص پایش عوامل شیمیایی آب شهر‌های استان در سال‌های اخیر رشد ۲۵ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه رشد پایش عوامل شیمیایی از ۷۰ درصد در مهرماه سال ۹۲ به ۹۵ درصد در آبان ۹۶۶ رسیده است، از تجهیز و بروز رسانی آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از جمله آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان به عنوان دلیلی برای رشد پایش عوامل شیمیایی آب شهر‌های استان یاد کرد.

وی افزود: علاوه بر این، تلاش شد با جذب نیرو‌های متخصص وکاربلد در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب سرعت و دقت آزمایشات انجام شده نیز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به اینکه کنترل کیفی و بهداشت آب شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم و با حساسیت تمام و کمال در حال انجام است، گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد آزمون شیمیایی آب از شبکه توزیع و مخازن آب شرب در شهر‌های استان انجام شده است.

سیدعلی لدنی‌نژاد افزود: در همین مدت بیش از ۹۵۰ مورد آزمون باکترولوژی و بیش از هزار مورد آزمون هتروتروف در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/ش

رشد ۲۵ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شهر‌های استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.