مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان :

۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان لرستانی پرداخت می‌شود

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: در هشت ماهه نخست امسال چهار هزار میلیارد ریال پرداختی مستقیم به کشاورزان در زیر بخش‌های مختلف داشته‌ایم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مجید یوسفی، مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: در نمایشگاه به دنبال معرفی تجهیزات و نهاده‌های تاثیرگذار در بخش کشاورزی به کشاورزان هستیم.

وی افزود: همچنین به دنبال معرفی ابزار‌های حمایتی به کشاورزان هستیم تا فرصتی را برای سرمایه‌گذاران از جمله شرکت‌های دانش بنیان فراهم نماییم.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان با بیان اینکه نقش این بانک حمایت مالی و ارائه تسهیلات به کشاورزان و شرکت‌های خصوصی است، بیان داشت: در هشت ماهه نخست امسال چهار هزار میلیارد ریال پرداختی مستقیم به کشاورزان در زیر بخش‌های مختلف داشته‌ایم.

یوسفی از حمایت مالی گلخانه کشت و صنعت فجر صفای لرستان خبر داد و افزود: بانک کشاورزی استان تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این گلخانه کرده که بخشی از آن از منابع داخلی بانک و بخشی دیگر از محل صندوق توسعه ملی بوده است.

وی یادآور شد: مطالبات بانک کشاورزی لرستان از مردم بالا بوده به نحوی‌که هم‌اکنون معوقات بانک به دو هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است و از جمله استان‌هایی با آمار معوقات بالا هستیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان یکی از مشکلات این بانک را ناوصولی‌های اقساط تسهیلات دانست و افزود: این تسهیلات بایستی به بانک بازگردد چرا که تسهیلات از منابع اصلی برای پرداخت‌های جدید به کشاورزان است و اگر برنگردد موجب اختلال می‌شود.

انتهای پیام/د

بانک کشاورزی استان ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال از مردم طلب دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.