سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی گفت: بررسی لایحه حمایت حقوقی از کودکان و نوجوانان به اتمام رسید و به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود.

اتمام بررسی لایحه حمایت حقوقی از کودکان و نوجوانان در کمیسیون حقوقی/3 عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 انتخاب شدندحجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز کار بررسی و تصویب لایحه حمایت حقوقی از کودکان و نوجوانان به پایان رسید و برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال می‌شود.

وی افزود: در این جلسه دو ماده مراعا مانده از قبل بررسی و حذف شد و اعضای کمیسیون یک ماده الحاقی را نیز در ارتباط با لایحه مذکور تصویب کردند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار کرد: براساس این مصوبه، اعضای کمیسیون، سازمان صدا و سیما را موظف کردند تا در راستای انجام وظیفه اطلاع‌رسانی در خصوص حقوق کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی را تولید و پخش کند.

نوروزی بیان کرد: همچنین در جلسه امروز نمایندگان کمیسیون قضایی در کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 انتخاب شدند و آقایان محمد دهقانی، محمد کاظمی و یحیی کمالی‌پور اکثریت آراء را برای این منظور کسب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار