با تلاش پلیس شهرستان نیشابور عاملان کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی با جعل مدارک شناسایی و دستگیر شدند

کلاهبرداری پنج میلیاردریالی با جعل مدارکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار"قادر کریمی" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری با جعل مدارکش، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد در مهرماه سال گذشته مدارک وی شامل پروانه کسب، کارت ملی و ... مفقود شده و هفته گذشته متوجه برگشت یک فقره چک به نامش به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان از یکی از بانک‌های شهرستان سبزوار شده است.

سردار کریمی تصریح کرد: در بررسی‌های کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نیشابور مشخص شد مدارک شاکی به صورت حرفه‌ای جعل و با افتتاح حساب اقدام به اخذ دسته چک کرده و تاکنون ۱۶ فقره چک به مبلغ پنج میلیارد ریال در بازار خرج کرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های بجامانده و یک سری تحقیقات گسترده پلیسی متهمان (۲ زن و ۱ مرد) را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست در انجام معاملات ملکی ضمن استعلام از مبادی ذیربط و اطمینان از اصالت اسناد توجه داشته باشید که حرص و طمع برای بدست آوردن سود بیشتر همیشه بی خطر نبوده و با هوشیاری در برابر پیشنهاد‌های وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنید.

 
انتهای پیام// س. ح.
 

دستگیری کلاهبردار حرف‌های در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار