هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان؛

شاگردان صادقی و نبرد خارج از خانه/ پیكانی‌ها راهی تبریز شدند

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان ایران در حالی پیگیری خواهد شد كه تیم‌ ذوب آهن اصفهان در تهرام به مصاف میزبانش می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران گرامیداشت شهید محسن حججی، فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری سه دیدار وارد هفته دوم خود خواهد شد.

در حالی كه این مسابقات با حضور 8 تیم آغاز شد، اما انصراف تیم «كن تهران» موجب شد تا ادامه این رقابت‌ها با 7 تیم پیگیری شود. کن یکی از باشگاه های داوطلب شرکت در این رقابت ها بود که در مراسم قرعه کشی هم شرکت کرد، اما به دلیل مشکلات داخلی قبل از شروع هفته نخست انصراف داد و در این مسابقات شرکت نکرد. در نهایت این هفته 6 تیم به مصاف هم می‌روند و تیم بهنمیر با قرعه استراحت مواجه شده است.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم رایکا در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال میزبان ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین این رقابت‌ها و صدرنشین فعلی این مسابقات است. ذوبی‌ها در هفته نخست و در تبریز شهرداری این شهر را شکست دادند و این هفته در دومین مسابقه خود باز هم خارج از خانه به میدان می‌روند.

تبریز میزبان دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال بانوان است که تیم شهرداری این شهر از شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان پذیرایی می کند. پیکان نیز در هفته نخست موفق به شکست سه بر صفر آبنوس تهران شد با سه امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. به نظر نمی رسد که پیکان این هفته در جدال با شهرداری تبریز برای کسب دومین برد خود مشکل خاصی داشته باشد.

در دیگر هفته دوم لیگ برتر بانوان که در خانه والیبال تهران برگزار می شود، تیم های آبنوس و سالوت از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند.

**برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – پیکان تهران

تهران، ساعت 15: نماینده تهران – ذوب آهن اصفهان

تهران، ساعت 17: آبنوس تهران – سالوت تهران

انتهای پیام/

لیگ والیبال بانوان به ایستگاه دوم رسید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار