رئیس سازمان لیگ هندبال کشور گفت: رقابت‌های دور رفت لیگ برتر هندبال اقایان تا ۱۹ ابان به پایان می‌رسد.

کرمی : لیگ بانوان بدون تعطیلی برگزار می شود /اواخر ابان دور رفت لیگ اقایان تمام می شودمراد کرمی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد رقابت های لیگ برتر آقایان گفت: بازی معوقه لیگ برتر هندبال روز گذشته برگزار شد و ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان روز های 12 و 19 آبان شاهد برگزاری رقابت های هفته ششم و هفتم خواهد بود و پس از آن وارد تعطیلات نیم فصل می شود.

او افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران 29 آبان برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا عازم هند می شود و در این مدت باقی تیم ها در تعطیلات به سر می برند.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره زمان پایان رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان در سال جاری بیان داشت: هفته های هشتم و نهم لیگ برتر هندبال آقایان پس از پایان تعطیلات نیم فصل برگزار می شود و پس از ان تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی می شود به همین دلیل مسابقات لیگ هم با تعطیلی مواجه می شود اما باقی دیدار ها تا اسفند برگزار می شود تا پیش از پایان سال 96 رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان کشور به پایان برسد.

کرمی در پایان و درباره وضعیت لیگ برتر هندبال بانوان هم گفت: رقابت های هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور به زودی برگزار می شود و برنامه ان اعلام خواهد شد. در مجموع رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان بدون تعطیلات تا پایان نیم فصل نخست برگزار می شود.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس سازمان لیگ هندبال درباره مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار