معاون استاندار کرمانشاه گفت: لازم است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رضا رحیمی  معاون استاندار کرمانشاه  در کارگروه تخصصی اقتصادی که در استانداری کرمانشاه گفت:سند آمایش به عنوان مهم ترین رکن و پایه برنامه ریزی های توسعه هر کشور، منطقه و استانی مورد توجه مدیران ملی و استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه  بیان کرد: در شورای برنامه ریزی استان کلیت فاز اول سند آمایش مورد بررسی قرار گرفت و قرار است هرکدام از کارگروه های تخصصی در حوزه های مربوطه به بررسی ابعاد مختلف این سند بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه در حوزه اقتصادی ابراز داشت: در این جلسات نقاط قوت و ضعف در رابطه با فاز اول این سند که توسط دانشگاه رازی در حال عملیاتی شدن است، بررسی شد.

رحیمی، اقتصاد را یکی از ارکان توسعه استان دانست و یادآور شد: اقتصاد چه در حوزه تولید و چه در حوزه خدمات ویژگی های خاصی دارد که باید به چشم اندازها و آینده نگری هایی که در بحث های توسعه اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری داریم، بتوانیم بر مبنای اطلاعات و داده های واقعی و مدلی که در سند آمایش نهایی خواهد شد، برنامه ریزی واقعی برای آن داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ز


سند آمایش  مهم ترین رکن توسعه هر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.