نشست علمی کاربردی مطالعات زنان امروز با حضور رییس واعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ادیان ومذاهب قم برگزار شد.

نشست علمی کاربردی مطالعات زنان برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛نشست علمی کاربردی مطالعات زنان،امروز با حضور رییس واعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی وجمعی از اساتید ودانشجویان در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان ومذاهب برگزار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسایل ومشکلات در حوزه زنان در تعامل با مراجع ومراکز آکادمیک ومراکز مطالعات مذهبی وقطب های مذهبی قابل بررسی است،گفت : در تلاشیم که با تحقیق در ابعاد مختلف از مسایل زنان کشورمان فارغ از اینکه عضو چه کمیسیونی هستیم در صدد حل آنها برآییم ودر بسیاری از موارد برای مثال در بخش خلا های قانونی ویا بروز موانع در اجرای آن قوانین پیگیری های لازم را داشته باشیم.


طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان در ادامه افزود: مجلس در این راه به تنهایی موفق نخواهد بود وبا توجه به اینکه به نظرات مختلف در این باره نیازمندیم با انجام کارهای پژوهشی بر روی موارد که مورد توجه در باب زنان هستند در پی ایجاد قوانینی هستیم که قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند .وی در پایان تاکید کرد : تا کنون به عنوان یک الگوی بومی به مسائل زنان پرداخته نشده است .


 در این نشست علمی دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/ش

برگزاری نشست مطالعات زنان در دانشگاه ادیان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار