مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از فعالیت 34 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به فعالیت ۳۴ مرکز در این استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۲۴ مرکز ثابت، 2 مرکز پستی، 7 مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری است.

وی گفت: از سال ۹۴ تاکنون تعداد اعضا این کانون در سطح استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تا سال ۹۴ تعداد اعضا ۵۰ هزار نفر بود اما با معرفی گسترده مراکز توانستیم اعضا را به بیش از ۶۵ هزار نفر افزایش دهیم.

جمادیه افزود: مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری به دنبال تربیت فکری کودکان و نوجوانان بوده و با استقبال قابل توجه از سوی کودکان و والدین آن ها نیز مواجه شده اند که افزایش تعداد اعضا گویای این مطلب است.

وی به فعالیت ۱۳۵ مربی و همکار فرهنگی در این مراکز اشاره و تأکید کرد: در این مراکز کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی هنری، فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت کانون پرورش فکری، ترویج مطالعه است، اضافه کرد: در مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار و پستی نزدیک به ۲۰۰ هزار جلد کتاب در اختیار کودکان است.

انتهای پیام/ح

افزایش 30 درصدی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.