سارقان به عنف درب بانکی در دام پلیس اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با سرعت عمل و تلاش ماموران نیروی انتظامی استان سارقان به عنف درب بانکی در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در مقابل بانک های شهرستان اهواز، موضوع پس از بررسی علمی واقدامات کارشناسی، راهکارهای اجرایی صادر و چند تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی در تشریح جزئیات شگرد سارقان تصریح کرد: سارقان در مقابل بانک ها کمین کرده یا خودرو قربانی های خود را پنچر می کردند و در فرصت مناسب افرادی که از بانک خارج می شدند را با تهدید چاقو می ترساندند و سپس وجه نقد آنان را سرقت می کردند.

تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق به هویت (س-خ) و(م-خ) در مخفیگاهشان دستگیر شدند .

این مقام ارشد پلیس اذعان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به 9 فقره سرقت بعنف اعتراف کرند که در مواجهه حضور با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند.

سردار عباس زاده در خاتمه به شهروندان توصیه کرد؛ در صورتی که پول زیادی از بانک دریافت نمودید در هنگام خروج مواظب اطراف و تعقیب افراد ناشناس باشید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار