در برنامه ای 4 ساله طرح احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسعود سیادتی رئیس شورای شهر سمنان در آئین تودیع و معارفه شهردار سمنان گفت: انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای شهر است و این مهم می‌تواند آینده یک شهر را با انتخابی درست یا غلط در مسیر ویرانی یا آبادانی قرار دهد.


وی با بیان اینکه انتخاب شهردار بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌های مهمی انجام‌شده است افزود: سوابق تحصیلی، خدمتی و روحیه انقلابی مهم‌ترین شاخص‌ها و اولویت‌های اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار بود.


رئیس شورای شهر سمنان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهری و زیباسازی و فضاسازی شهر در راستای توسعه و آبادانی آن از مهم‌ترین وظایف شهردار است تصریح کرد: با انتخاب شهردار جدید طرح احیای بافت تاریخی در برنامه‌ای 4 ساله در سمنان اجرایی می‌شود.


سید محمد ناظم رضوی شهردار جدید سمنان در این مراسم گفت: مردم برآیند و خروجی شهرداری‌ها را در بسیاری از موارد به‌عنوان الگو و ویترینی از خدمتگزاری مسئولین نظام محسوب می‌کنند.


وی با بیان اینکه سمنان بسترهای مناسبی را برای ایجاد پیشرفت و توسعه شهری دارد افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای توسعه این شهرستان و احیای بافت تاریخی در بازه زمانی 4 ساله داریم که در آینده نزدیک اجرایی می‌شوند.


انتهای پیام/ د


احیای بافت تاریخی سمنان در دستور کار قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.