جوی پایدار تا اواسط هفته جاری در اردبیل حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری جوی پایدار در منطقه حکم‌فرما خواهد بود و در این مدت با نوسانات دمایی خاصی همراه نخواهیم شد.

وی افزود: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی افزایش ابر و مه موقتی در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت در مناطق شمالی استان بیشتر از سایر نقاط احساس خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در طول شبانه‌روز برای مناطق شمالی دمای بین 2 تا 11 درجه پیش‌بینی شده و این در حالی است که در مناطق مرکزی و جنوبی وضعیت دمای هوا بین منفی 12 درجه تا 9 درجه بالای صفر متغیر خواهد بود.

دولتی‌مهر یادآور شد: در روز شنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری و در برخی از مناطق با مه موقتی بوده و در ساعات بعد از ظهر نیز با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی خواهد شد.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و توضیح داد: روز جمعه شهرستان خلخال و اردبیل با دمای 12 درجه زیر صفر سردترین شهر استان بودند و این در حالی بود که اهالی شهرستان بیله‌سوار دمای 7 درجه بالای صفر را نیز تجربه کردند. 

 

انتهای پیام/ع

افزایش ابر و وزش باد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.