مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: آموزش برای رشد و توانمندسازی نیروی انسانی الزامی است و منجر به رشد و تعالی سازمانی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: خوشبختانه در شرکت ملی گازایران توجه ویژه به روش‌های نوین مدیریت پیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گرفته و این امر باعث شده در راستای رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز ایران برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.

 وی همچنین با بیان این مطلب که امروز دیگر تاثیر ویژه و مثبت برنامه‌ریزی و تعیین اهداف در ارتقاء و بهبود سطح خدمات سازمان‌ها بر کسی پوشیده نیست، بر لزوم توجه ویژه همه واحدهای شرکت گاز استان کردستان  به برنامه‌ریزی صحیح و اصولی  تاکید نمود و هم چنین حرکت بر روی خط سیر برنامه‌ریزی مدون در سازمان را زمینه‌ساز رشد و تعالی سازمانی دانست.                  

مدیر عامل شرکت گازخاطرنشان کرد: شرکت گاز استان کردستان در زمینه GIS اقدامات مثبتی را شروع و در آینده نزدیک نقشه یکپارچه تمامی تاسیسات، شیرها و ایستگاه‌ها را ثبت و راه‌های دسترسی سریع به آنها را مشخص می‌نماید.

فعله‌گری اظهار داشت: تعیین شاخص و معیار برای ارزیابی شرکت‌های گاز استانی کار ارزنده‌ای است که از طرف مدیریت گازرسانی انجام گرفته و موجب می‌شود عملکرد شرکت‌ها به روش صحیح و اصولی مورد سنجش قرار گیرد.

انتهای پیام/ د م

لزوم توجه ویژه همه واحدهای شرکت گاز استان کردستان  به برنامه‌ریزی صحیح و اصولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.