بخشدار سردشت دزفول از ارسال 30 هزار لیتر نفت سفید به بخش سردشت دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود سخایی، بخشدار سردشت دزفول با اشاره به نبود مشکل کمبود سوخت در این بخش بیان داشت: با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی، سوخت مورد نیاز عشایر و اهالی ساکن در روستاهای این بخش کوهستانی تامین گردید.

وی در ادامه افزود: با توجه به کاهش دمای هوا و برودت هوا در این بخش کوهستانی و نیاز مبرم عشایر و روستائیان به نفت سفید، 30 هزار لیتر نفت سفید به بخش سردشت ارسال شد.

سخایی تصریح کرد: با تامین این میزان نفت مشکل کمبود سوخت نفت در این بخش وجود ندارد و اهالی منطقه به هر میزان که نفت سفید نیاز داشته باشند موجود است.

بخشدار سردشت دزفول اذعان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 147 هزار لیتر نفت سفید بین اهالی این بخش توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 128 هزار لیتر بوده با افزایش 15 درصدی همراه بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به افزایش تامین نفت در منطقه، اهالی منطقه استقبال کرده و مشکلی برای تامین نفت وجود ندارد.

مسعود سخایی در خصوص بارندگی در این بخش بیان داشت: بارندگی اخیر موجب کاهش دمای هوا در این بخش کوهستانی شده و مشکل ریزش کوه و مسدود شدن جاده روستایی ناشی از بارندگی گزارش نشده است.

محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون دزفول اذعان کرد: با توجه به سرمای هوا در بخش کوهستانی شهیون نیاز بیش تری به نفت بوده، لذا پیگیری برای ارسال سهمیه بیش تری نفت برای توزیع بین اهالی در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

30 هزار لیتر نفت سفید به بخش سردشت دزفول ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.