دفاتر پیشخوان الکترونیک شهرداری کاشان که برای کمک به مردم شکل گرفته است تا پایان سال فعالیت های خود را انجام دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی راد، در نشست علنی شورای شهر کاشان، با اشاره به وضعیت پرونده های نیمه تمام مردم در دفاتر پیشخوان گفت: این دفاتر در مهلت تعیین شده به گرفتن مجوز براساس قانون اقدام کنند.
 
به گفته وی،این راهکار سبب می شود تا راه رفته برای اجرای سیاست های برون سپاری را به عقب برنگردیم.

  شرکت گردشگری شهرداری زیان ده است

وی، در خصوص شرکت گردشگری میقات آریا و وضعیت آینده این شرکت که 69 درصد سهم آن برای شهرداری کاشان و مابقی 31 درصد سهم آن برای شهرداری های منطقه فرهنگی کاشان است گفت: این شرکت که با گذشته دو سال از فعالیت آن زیان ده اعلام شده است مجمع آن باید 30 آذر برگزارشود.
 
به‌گفته‌وی،این شرکت یک فرصت محسوب می شود ولی در حوزه های سیاستگذاری مانده است که باید با جهت دهی مناسب نسبت به افزایش سرمایه گذاری ها و تولید ثروت آن اقدام شود. 
 
ابریشمی راد، معلق شدن یک دوره فعالیت این شرکت را از اعضای شورای شهر درخواست کرد و گفت: با این وجود حفظ ساختار آن  ضروری است تا با سیاستگذاری های صحیح در حوزه گردشگری نسبت به ادامه حیات یا انحلال آن و یا واگذاری به بخش خصوصی تصمیم گیری شود.
 
سعید عطایی شاد، مشاور امور اجتماعی،فرهنگی و شوراها شهرداری نیز در این نشست اظهار کرد: مبنای ایجاد این شرکت با توجه به ظرفیت های منطقه درست بوده است ولی با وجود برخی سهل انگاری ها در زمان مراحل ایجاد شرکت و اعتراضات بخش خصوصی به برخی موارد باید درباره این شرکت تصمیم مناسبی اخذ شود.
 
شایان ذکر است نوزدهمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با حضور اعضا، شهردار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی و مشاور امور اجتماعی،فرهنگی و شوراها شهرداری در رابطه به اصلاح بودجه 96 و تعییت تکلیف وضعیت شرکت گردشگری میقات آریا برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.