معاون وزیر بهداشت در سفر به گچساران از پرداخت معوقات پرسنل بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور  از بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان بی بی حکیمه و بیمارستان در حال ساخت ۱۲۸ تخت خوابی گچساران بازدید کرد و گفت: این بیمارستان‌ها دارای زیر ساخت‌های خوبی هستند اما به دلیل کمبود تجهیزات از همه‌ ظرفیت آن‌ها استفاده نمی‌شود.

جان بابایی افزود: به زودی تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان بی بی حکیمه‌ی (ع) تامین می‌شود.

وی گفت: بیمارستان بی بی حکیمه به عنوان بیمارستان تخصصی مادر و کودک فعالیت می‌کند و به زودی بخش نازایی آن نیز راه اندازی می‌شود.

معاون وزیر با اشاره به در دست ساخت بودن بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی شهرستان گچساران گفت: با بهره برداری از این بیمارستان تعداد بیمارستان‌های این شهرستان به عدد ۳ می‌رسد و به تبع آن روند خدمات رسانی مطلوبی به مردم این منطقه انجام خواهد گرفت.

جان بابایی به مطالبات پزشکان و پرستاران اشاره کرد و افزود: ۹۰ درصد حقوق و مزایای پرسنل درمان از طریق وصول از بیمه‌ها تامین می‌شود، اما به دلیل عدم پرداخت به موقع بیمه‌ها حقوق و مزایای پرسنل به تعویق افتاده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: تا دوهفته آینده پول خوبی برای پرداخت معوقات پرسنل درمان به استان‌ها از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.

تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به در دست ساخت بودن چندین بیمارستان در گچساران گفت: با تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان‌ها تحول خوبی در حوزه سلامت ایجاد می‌شود و مردم این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به استان‌های همجوار برای درمان ندارند.

 

انتهای پیام/ش

 معوقات پرسنل بهداشت ودرمان کشور پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.