مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: با ابلاغ ۱۶۰ میلیارد ریال به بیمه سلامت استان معوقات داروخانه‌ها و مراکز درمانی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید یدالله حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال برای پرداخت بخشی از مطالبات معوق سازمان‌ها وموسسات درمانی طرف قرارداد با این نهاد از محل اعتبارات متمرکز ملی به استان ابلاغ شد.

حسینی با بیان اینکه ابلاغ و تخصیص این مبلغ به صورت نقدی، اوراق و با همکاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه است افزود: با ابلاغ این اعتبار مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد تا اول تیرماه سال جاری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با ابلاغ این مبلغ مطالبات معوق تمامی موسسات درمانی دولتی و خصوصی، پزشکان، آزمایشگاه ها، سنوگرافی، رادیولوژی‌ها و متخصصان و کلینیک‌های دولتی استان تا پایان خرداد سال جاری پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به اینکه مطالبات بیمارستان‌ها نیز تا پایان دی سال گذشته پرداخت شده است اضافه کرد: ۵۱۹ هزار نفر (۷۰ درصد جمعیت) در کهگیلویه وبویراحمد زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

۳۴۳ هزار روستایی، ۹۵ هزار نفر از کارکنان دولت، ۴۸ هزار تن بیمه همگانی و ۳۳ هزار نفر از سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت در کهگیلویه بویراحمد بهره‌مند هستند.

۶۳ مرکز بهداشت،۱۲۰ پزشک، ۹۵ ماما، ۱۱ دندانپزشک و ۳۵ مرکز آزمایشگاهی در کهگیلویه وبویراحمد طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

 

انتهای پیام/ش

معوقات بیمه سلامت به مراکز درمانی استان پرداخت شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.