کارگاه بازآموزی مدرسان میانی با هدف آموزش مهارت‌های تدریس و مدیریت در کلاس‌های چندپایه در یاسوج برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: این کارگاه با هدف آموزش مهارت‌های تدریس و مدیریت در کلاس‌های چندپایه و همچنین توسعه‌ برنامه آموزش تلفیقی فراگیرمدرسان میانی در پردیس دخترانه کوثر با مشارکت دانشجو معلمان برگزار شد.

علی زهرایی افزود: در راستای تلفیق دانش و تجربه و کیفیت بخشی به مدارس دوره‌ی ابتدایی به ویژه کلاس‌های چندپایه و با حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: ۱۴۰ دانشجو معلم و مدرس میانی در کارگروه‌های آموزش مهارت‌های تدریس در کلاس‌های چندپایه و برنامه آموزش تلفیقی ـ. فراگیر شرکت داشتند.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه آموزگاران و اولیاءدانش آموزان با نیاز‌های ویژه، برگزاری دوره مدرسین میانی برنامه آموزش تلفیقی ـ. فراگیر و تعیین کارشناس موضوعی برای پیگیری برنامه در شهرستان‌ها ومناطق از جمله برنامه‌های توسعه افزایش باورمندی به برنامه آموزش تلفیقی، فراگیر در سال جاری است.

رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی گفت: با آموزش و تربیت مدرسان میانی فرایند کیفیت بخشی به مدارس دوره ابتدایی استان آسان خواهد شد.

رحمان کرمی افزود: امسال همه‌ی آموزگاران کلاس‌های چندپایه استان دوره‌ی مهارت‌های تدریس در کلاس‌های چندپایه را فرا می‌گیرند.

وی گفت: در رویکرد آموزش تلفیقی فراگیر در کنار جای دهی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در کلاس‌های عادی لازم است شرایط و تسهیلاتی به منظور مناسب سازی آموزش و یادگیری بهتر فراهم شود.

 

انتهای پیام/ش

شرکت ۱۴۰ دانشجو معلم و مدرس میانی در کارگروه‌های آموزش مهارت‌های تدریس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.