مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از 375 برسواد مطلق در این شهرستان خبر داد.

بیش از 375 بی‌سواد در ملایروجود داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاوه برخورداری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بااشاره به اینکه از 375 نفر بی‌سواد مطلق، 206 نفر با شواد شده اند، گفت: برای هر آموزش‌دهنده در طول دوره 720 هزار تومان و برای آموزش‌گیرنده مبلغ 140 هزار تومان درنظرگرفته شده است . 

وی با بیان اینکه در حال حاضر و بنابر آمار موجود 375 نفر بی‌سواد مطلق در ملایر داریم، افزود: عدم دسترسی جامع و کامل به اطلاعات افراد باعث شده است که آمار دقیق و روشنی از بی‌سوادان نداشته باشیم . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد 48 هزار و 916 نفر بی‌سواد در استان وجود دارد که از این تعداد سهم شهرستان ملایر 8 هزار و 104 نفر است . 

بر خورداری ادامه گفت: 36 هزار و 400 دانش‌آموز در سطح شهرستان داریم که از این تعداد 2 هزار و 850 دانش‌آموز در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند . 

وی با بیان اینکه رویکرد در شهرستان و در مدارس خاص، کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی است، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس شاهد باید با اجرایی کردن سند تحول بنیادین و دنبال کردن کیفیت تحصیلی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مدارس تحت مدیریت خود، بتوانند تحولی خوبی را در دانش‌آموزان به وجود آورند . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تاکید کرد:ملایر یک شهر فرهنگی است و کیفیت‌بخشی در همه مدارس باید در صدر برنامه‌ها باشد، یادآور شد: کیفیت‌تحصیلی یعنی تبدیل دانش به رفتار که در همه برنامه‌ها باید ظهور و بروز پیدا کند . 
انتهای پیام/ب

ریشه کن کردن بی سوادی در شهرستان ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.