با شروع مرحله استانی جشنواره امتنان تبت نام نخبگان کار وتولید استان مرکزی در این جشنواره آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد تقی آبایی هزاوه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز ثبت مرحله استانی نام بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این استان خبرداد و گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان مرکزی تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.


آبایی هزاروه با بیان اینکه کارفرمایان، تعاونگران، واحد‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی می‌توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند. افزود: ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات است.

وی اضافه کرد:طبق ماده ۱۹۵ قانون کار جشنواره امتنان توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی و دفتر اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در استان‌ها توسط معاونت اجتماعی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود که مرحله استانی استان مرکزی در دهه مبارک فجرامسال و مرحله ملی در ۱۱ اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:: در مرحله استانی با معیار اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط از ۳ کارگر نمونه، ۳ گروه کار نمونه، ۳ واحد نمونه کارگری در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات تجلیل می‌شود و نفرات برتری که حد نصاب امتیاز را کسب کنند به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / ج

آغاز شرکت نخبگان کار وتولید استان مرکزی در جشنواره امتنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار