وزیر اطلاعات گفت:فراهم ساختن امنیت اقتصادی،فضا را برای ترغیب سرمایه گذاران در کشور فراهم می کند.

به گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از   بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزير اطلاعات در نشست شورای اداری استان که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی و به تبع آن رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، تعامل سازنده با سرمایه گذار و ایجاد بسترهای امن برای ترغیب سرمایه گذاران، از اولویت های ماست.

وی با بیان اینکه برخورد های قهر آمیز در مواجهه با تخلفات اقتصادی موجب فرار سرمایه و عدم ترغیب فعالان اقتصادی در بازار می شود، اظهار کرد: مقابله هوشمندانه با فساد و به کارگیری روش های عالمانه، مانع به وجود آمدن  اختلافات و چالش ها در مسیر سرمایه گذاری است.

در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با قدردانی از خدمات سربازان گمنام امام زمان  (عج) در ایجاد امنیت پایدار از آن به عنوان مهم ترین بستر برنامه ریزی های کلان در کشور نام برد.

وی گفت: امنیت مرهون رشادت های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور است.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: نقش خانواده ها و بانوان در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار با اهمیت است و در این خصوص به دنبال آنیم که خراسان شمالی را پایلوت طرح گفت و گوی ویژه خانواده کنیم.

وی افزود : اصلی ترین مولفه در جامعه دینی جریان عدالت و انصاف است، اگر انصاف باشد روابط مردم با حاکمان بهتر خواهد شد و اعتماد شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ

سفر وزیر اطلاعات به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.