رئیس هیأت بوکس استان اصفهان گفت:اگر باشگاه‌های ورزشی به این رشته بوکس ورود پیدا کنند، شرایط خیلی بهتر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید رمضان‌پور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان اصفهان را در دستور کار داریم که با حضور 8 تیم از سراسر استان درحال برگزاری است و چند هفته آن باقی مانده است که تا پایان سال به اتمام خواهید رسید.

وی افزود: مسابقات به صورت دوره‌ای در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد و شهرستان‌های مثل خمینی‌شهر، نجف‌آباد و ... میزبان این مسابقات بوده‌اند.

رئیس هیأت بوکس استان اصفهان در مورد وضعیت این رشته در استان نسبت به کل کشور گفت: وضعیت بوکس در نوجوانان و رده‌های پایه خوب بوده است و چند مدال کسب‌ کرده‌ایم اما در سطح بزرگسالان شرایط خوب نیست و فقط یک ملی‌پوش داشته‌ایم.

رمضان‌پور تصریح کرد: در رده‌های پایه مسابقات ما برگزار می‌شود که این اتفاق خیلی خوب است و تقریبا هر 25 روز یک بار مسابقات دوره‌ای برگزار می‌شود که این به رشد و پیشرفت بوکس کمک می‌کند.

وی در مورد مشکلات پیش‌روی پیشرفت بوکس استان اصفهان مطرح کرد: از آن‌جایی که هیأت‌های ورزشی بودجه‌ خوبی در اختیار ندارند، شرایط دشوار است و در شهرستان‌هایی ما بوکس داریم اما رئیس هیأت در آن شهرستان نداریم.

رئیس هیأت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان مسابقات بوکس غیرمجاز برگزار نمی‌شود، مطرح کرد: اگر باشگاه‌های ورزشی به این رشته ورود پیدا کنند، شرایط خیلی بهتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نظر رئیس هیأت بوکس استان اصفهان در مورد مسابقات غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار