هزینه کرد بیش از۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی کارخانه آرد ایرانشهر

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: ۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی برای بازسازی، تجهیز و راه اندازی کارخانه آرد تعاونی شماره ۹ این شهرستان تا کنون هزینه شده است.

هزینه کرد بیش از۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی کارخانه آرد ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار شهرستان ایرانشهر در حاشیه بازدید از کارخانه آرد تعاونی شماره ۹ ایرانشهر اظهار داشت: با مرمت و بازسازی این واحد تولیدی و نصب ماشین آلات جدید توان تولید آرد به بیش از ۳۰۰ تن در شبانه روز رسیده است.

داوی بیان کرد: ایرانشهر دارای سیلو‌های گندم با ظرفیت بیش از ۴۰ هزار تن است و سالیانه بیش از ۳۰ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود به طوری که هیچ گونه محدودیتی در تامین آرد مردم جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی با دعوت از سرمایه داران برای سرمایه گذاری در منطقه افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است انتظار می‌رود بخش خصوصی با سرمایه گذاری در این منطقه زمینه تولید و اشتغال جوانان را فراهم کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: امسال بیش از ۶ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر به کشت گندم اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار تن از این محصول راهبردی برداشت شود.

کارخانه آرد تعاونی شماره ۹ ایرانشهر با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت تا قبل از نوسازی و تجهیز در شبانه روز تنها ۱۰۰ تن آراد تولید می‌کرد که هم اینک به ۳۰۰ تن در شبانه روز رسیده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار