معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: کنسرت موسیقی ویژه بانوان با هدف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در این استان برگزار می شود.

برگزاری کنسرت موسیقی ویژه بانوان در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛عظیم ایدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به برگزاری کنسرت موسیقی ویژه بانوان اعلام کرد: این کنسرت توسط گروه هنری راستان چهارشنبه هفته جاری 29 آذرماه در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود.

ایدی اضافه کرد: این کنسرت سنتی 11 نفره به سرپرستی ارژنگ سیفی زاده و خوانندگی سارنگ سیفی زاده برگزار و مجوز اجرای آن از سوی شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صادر شده است.

وی اضافه کرد: این کنسرت در 2 سانس ساعت 18 و 21 در سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این کنسرت را ایجاد فضای نشاط و شادابی بین بانوان استان و همچنین کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: بخشی از عواید این کنسرت صرف کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه می شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: بانوان علاقه مند برای تهیه بلیط شرکت در این کنسرت به فروشگاه لقمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/اس

کنسرت موسیقی ویژه بانوان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.