بیش از ۵۰ هزار نفر از استان فارس به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نبی الله عوض پور مسئول سازمان اردویی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اعزام ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر از استان به اردو‌های راهیان نور گفت: ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر از استان به اردو‌های راهیان نور در قالب‌های سفر‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد:از تعداد ۲۵ هزار نفر سهم دانش‌آموزان استان فارس در حال حاضر ۱۵ هزار نفر به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند و مابقی نیز تا پایان امسال اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس افزود: سهم دانشجویی ۵ هزار و ۴۰۰ نفر است که از نیمه دوم بهمن ماه تا پایان اسفند امسال اعزام می‌شوند و سهم محلات نیز ۲۲ هزار نفر در نظر گرفته شده که اعزام آن‌ها از نیمه دوم بهمن تا ۱۵ فروردین برنامه‌ریزی شده است.

عوض‌پور با اشاره به طرح خادم شهدا بیان کرد: بیش از ۴ هزار نفر در سامانه ثبت‌نامی این طرح در استان فارس ثبت‌نام کرد ه. اند که ۹۵۰ نفر به صورت مستقل با سپاه فجر در برگزاری اردو‌های راهیان نور مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: برنامه رزمایش فرهنگی بصیرتی با عنوان مردان آسمانی و روایت‌گری حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس بخشی از این برنامه‌ها است.
انتهای پیام/ت

اعزام بیش از ۵۲ هزار نفر از فارس به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار