انیمیشن فهرست مقدس به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد همدانی به زودی در سینماهای همدان و ملایر اکران می‌شود.

اکران (فهرست مقدس )در سینماهای همدان و ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اکران انیمیشن فهرست مقدس به زودی در سینماهای همدان و ملایر آغاز می‌شود.

انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» تازه‌ترین محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد همدانی است.

این انیمیشن سینمایی تاکنون از جشنواره‌های جهانی مانند جشنواره نیویورک، مادرید، کالیفرنیا، جیپور هندوستان، رومانی و لندن  جوایزی را کسب کرده است.

نگارش و تولید «فهرست مقدس» قریب به دو سال و نیم زمان برده و الهام گرفته از یک داستان واقعی و تاریخی است.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی و تدوین: محمدامین همدانی است.

داستان «فهرست مقدس» در رابطه با قصه‌ای قرآنی درباره «اصحاب اخدود» است که سرگذشت آن‌ها در آیات یک الی هشت سوره بروج بیان شده است.

اصحاب اخدود در زمانی حدود یک قرن پیش از ظهور اسلام، در شهر نجران، جایی در حوالی مرز عربستان و یمن زندگی می‌کرده‌اند و به دعوت پیامبری با نام «فیمون»، به دین مسیحیت روی می‌آورند اما پس از آن‌که با تهدید پادشاه یهودی آن منطقه با نام «ذونواس» حاضر به روی گرداندن از دین خود نمی‌شوند، توسط وی در آتشی هولناک در دره اخدود سوزانده می‌شوند.

انتهای پیام/ج

اکران انیمیشن فهرست مقدس در سینماهای همدان وملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار