نفریه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعطیلی مهدکودک ها به دلیل آلودگی هوا زنان شاغل را سرگردان می کند/مادران نیازمند مرخصی اضطراری هستند

مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: تعطیلی مهدکودک ها در تهران به دلیل آلودگی هوا، موجب سرگردانی مادران شاغل شده است که تنها مرخصی اضطراری می تواند کمک بزرگی به این زنان باشد.

تعطیلی مهدکودک ها به دلیل آلودگی هوا زنان شاغل را سرگردان می کند/مادران نیازمند مرخصی اضطراری هستندمحمد نفریه مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: تعطیلی مهدکودک ها در شهر تهران به دلیل آلودگی هوا، موجب سرگردانی مادران شاغل می شود.

وی ادامه داد: وقتی کمیته اضطرار به دلیل آلودگی هوا مراکز مهد کودک را تعطیل اعلام می کند، مادران شاغل که مجبور هستند فرزند خود را به مهدکودک ها بسپارند بلاتکلیف شده و با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خانواده هایی که از مهدکودک ها استقبال می کنند زنان و مادران شاغل هستند.

نفریه خاطرنشان کرد: در چنین مواردی مادران شاغل مجبور می شوند که کودک خود را به همراهشان به محل کار در مرکز شهر ببرند که به دلیل شدت آلودگی هوا به کودکان آسیب های جدی وارد می شود.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که در روزهایی که مهدکودک ها به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شوند مادران نیز بدون احتساب مرخصی سنواتی خود، بتوانند از مرخصی اضطراری استفاده کنند.

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: در صورت موافقت نکردن با مرخصی اضطراری مادران شاغل، در روزهایی که کودکان آنها به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شوند، اجباری در تعطیلی مهدکودک ها نباشد و یا اینکه مراکز فوق نیمه تعطیل باشند.

انتهای پیام/

تعطیلی مهدکودک ها در روزهای آلودگی هوا دردسر ساز شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abedini
۰۸:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مشکل بزرگ من اینه که دو تا بچه یک و چهارساله رو چطور ببرم سرکار؟ مدیرم هم به من مرخصی نمیده و کسی هم ندارم بچه ها رو پیشش بزارم تو این شرایط بد اقتصادی نمی تونم استعفا بدم وگرنه دیگه نمی تونم این دولت رو تحمل کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
هر روزی که مهد تعطیل میشه بالاجبار بایستی بچه رو تا محل کار ببریم واقعا باید یه فکر درست انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
کاش اجرا بشه این طرح.....واقعا روزهای تعطیلی مهد برام کابوسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
کاش اجرا بشه این طرح.....واقعا روزهای تعطیلی مهد برام کابوسه
آخرین اخبار